torsdag 29. september 2011

Tilbakeblikk på sommaren

No har det vore ein lang pause frå bloggen. I forrige innlegg venta eg på sommaren, og no er den visst over. Det vil sei, idag har det vore reine sommarværet. Når eg gjekk tur kl. 21.30 ikveld var det faktisk heile 17 grader! Og sol og varmt er det meldt heile helga! Men bortsett frå det så må me vel innsjå at hausten er kommen. Då er det kanskje på sin plass med eit lite tilbakeblikk på sommaren som var:



Den nye terassen på sørsida er blitt heilt ferdig i løpet av sommaren.
Dette blir nok den nye favorittplassen, då det er sol her nesten heile dagen, og så og sei ikkje trekk i det heile.
Ein kabeltrommel blei beisa i samme farge som terassen, og blei eit koselig bord.


Desse har tilhøyrt dei forrige eigarane av huset og er til stor glede for den nye eigaren:)
Fargar til å bli glad av!


Hundane stortrives også i den nye solkroken.


Også i år har eg vore så heldig å få masse middagsblomar frå mor & far sitt drivhus. Desse blomane er utrulig flotte. Dessverre likar sneglane dei godt også, så i år blei mesteparten planta i krukker på terassen. Der fekk dei stå og stråla i fred.






Eit lite, halvdødt rosetre som fulgte med på huskjøpet for nokre år sidan har også tatt seg opp igjen. Det har vore fullt i roser i heile sommar, og endå står det i full blom og med mange nye knoppar. Kjekt når noko i hagen går den veien og:)

1 kommentar:

  1. Vakre bilder fra ein sommer som nå er forbi.MEN det er mye å glede seg over når det gjelder denne årstiden også:) Takker for at du tok turen innom meg og blir med på julekalenderlotteriet mitt.)

    SvarSlett