torsdag 30. september 2010

Klar for neste års jordbær

I år var det ikkje den heilt store gleda over jordbærplukkinga. I ein overvokst jordbæråker med 1 million sneglar og andre kryp, var det rett og slett litt guffent. Minst halvparten av bæra blei ete opp av krypande gjester, eller dei var råtna fordi dei var blitt liggande i molda.

Etter å ha sett på mange blomsterkassar og -pyramider som var både små og dyre, fant eg ut at me fekk laga noko sjølv. Så då blei det restane av bordkledningen frå utestova som blei brukt.
Har også lagt på plast denne gongen, så unngår me forhåpentligvis ugras, at plantene sprer seg ukontrollert og at bæra blir liggande i molda og råtne.

Ein og annan snegle klarar sikkert å kava seg opp her og, men det blir uten tvil mykje bedre.
I blomsterbedet rundt kanten nedanfor jordbærkassen har eg planta grasløk, sitronmelisse o.l., og gjort plass til litt urter.

Jordbærplantene var litt medtatte etter flyttinga som gjekk over eit par dagar, så dei heng litt med hodet her. Men til våren er dei nok friske og raske igjen.
Gler meg til våren eg :)



Viser også eit fint skilt som eg kjøpte på Kremmerhuset. Dette har fått plass i utestova.

2 kommentarer:

  1. Tråkigt när någon annan äter upp ens bär, hoppas det går bättre nästa sommar!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flott jordbærkasse då. Dåke er flinke, berre håpar det blir bedre jordbærvær til neste år. ;)

    SvarSlett