søndag 27. mars 2011

Sommarslige spisebrikker med sommarsong;)

 Idag fekk eg gjort ferdig desse spisebrikkene med tekst frå den beste sommarsongen ever, "En solskinnsdag" av Postgirobygget. Det skulle egentlig bli puter, men pga. av litt feilberekning av sømrom, passa rutene dårlig til dei innerputene eg har, og blei derfor spisebrikker i stadenfor.

Lappane er frå gamle dynetrekk og dongeribukser.




Så fekk dei raudprikkete Green Gate koppane mine spisebrikker og;)


No er det nok spisebrikker for ei stund. No har eg ein del kler og anna som skal fiksast, deretter blir det puter. Så trur eg symaskinen skal få ein liten pause ei stund  (og stova skal bli stove og ikkje syrom..;)

Ha ei fin veke!

6 kommentarer:

  1. Knalltøffe brikker - og så kjekt å bare resirkulere fra puter til brikker :o))

    SvarSlett
  2. Åh, her inne fikk jeg skikkelig vårstemning ja!!! ...Da er det best og ikke se ut av vinduet på en stund, så kan jeg leve litt på alle de deilige fargene og bildene her inne!

    Så mye fint du lager:) Følger deg gjerne videre! Og så stas at du vil være med på påskelotteriet mitt! ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Å så koselig blogg du har ♥ Følger deg videre jeg! Lykke til i Eva og englebarna konkurransen. Bli gjerne med i Piffa-konkurransen også om du har lyst!

    Ha en herlig dag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Bare helt nydelige og unike spisebrikker og Green Gate kppene passet jo så bra til.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  5. så fine farger du bruker i dine brikker og dem ble riktig flott! ......kreativ :-)

    SvarSlett