mandag 6. juni 2011

Uterommet

NIB's utfordring denne måneden er uterommet. Det er kjekt med desse utfordringane, ein kjeme litt lettare i sving og får gjort litt av det ein bare har tenkt på. Og ikkje minst får ein mykje god inspirasjon.

Eg har mange koselige krokar og sitteplassar rundt huset, men har ikkje heilt fått "flytta ut" for sesongen endå, så eg får visa dei som er sommarklare. Denne gongen er det imidlertid ikkje meg det har stått på, eg har vore sommarklar i to somrar og to vintrar no, men sommarværet har dessverre latt venta på seg, her også. Men nokre fine dagar har me hatt, så får me bare håpa at det blir mange, mange fleire, for dette klarar me meir av!


 Go' kroken

 Utestova.
Her oppholder me oss veldig masse. Når været er for dårlig til å sitta ute, på kjøligare kveldar, eller når det rett og slett er for varmt, så er det svalare her.


Og solkroken!



Masse flotte uterom og inspirasjon kan du finna her


Ellers har eg besøkt mange av dåke i det siste, men hos nokre av dåke får eg framleis ikkje til å legga igjen kommentar. Eg trudde dette var noke som ville bli fiksa snart, då eg høyrte at fleire hadde problem med dette. Men det har vart veldig lenge no, og eg ser andre kommenterer, så er det kanskje noko eg må gjera sjølv for å fiksa det??

6 kommentarer:

  1. LEKKERT! Elsker blandingen av sink ,hvitt og litt røffere materialler!

    Legger meg til deg og titter snart innom igjen!
    Velkommen på besøk hos meg også!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  2. Så mange flotte bilder!
    OG alle dei hærlige retroputene da...
    *sukk*

    Sliter du fortsatt med kommenteringa?
    Hørre det e nåken som har skifta nettleser og då funke det. Håpe det ordne seg.
    Og; gratulera på etterskudd forstår eg ;o)

    Håpe du har fine sommardager :o)

    SvarSlett
  3. Sommertid ja, det blir det sommerblogging av :o)
    Eg har fått mange flotte bidrag ja.
    Seie ikkje nei takk te lapp fra deg og da, men ikkje stress med det, det e jo tross alt sommer :o)

    Du kan evt. sende meg ein mail på krempulsiv@gmail.com

    Ha ein flott sommar videre!!!

    SvarSlett
  4. For en herlig utestue :) Med mange fine retroputer ! Tusen takk for at du vil følge meg , og være med på min GA :)

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  5. Hærlige bilda :-)
    De putan dine er bare råstilig!
    Hilsen fra Tromsø

    SvarSlett
  6. http://www.trikpkvgames.xyz/

    SvarSlett