fredag 11. februar 2011

Koselig premie i posten


Eg var så heldig å vinne Solrosa sitt lotteri for ei lita stund sidan, og i dag kom premien i posten.
Eit nydelig brett frå IRA!

Brettet er i friske, vårlige fargar, nesten så ein kan bli glad bare av å sjå på det. Så no berre ventar eg på varmare vær og at dette skal vera med ut på terrassen når me skal eta frukosten ute f.eks. :-)

Brettet var pakka inn i fint hjertepapir med eit koselig kort... 


 ..og som om dette ikkje var nok, hadde ho også lagt med 4 lys i sandkakeformer og ein pakke med flotte serviettar.



Tusen takk for ein koselig overraskelse i kvardagen, Solrosa!!

3 kommentarer:

  1. Flott brett du vann! Friske fargar og stilig mønster:)
    Fin header du har laga til også.
    Ha ei fin helg:-)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du ble så glad! Brettet er så fint og nå har det landet hos ei som kommer til å bruke det! Jeg liker det godt, jeg også, men så ble det så lite brukt og så hadde jeg lyst å gi bort noe fint! :)

    Håper du får en fin helg!

    Klem fra Sola

    SvarSlett
  3. Hei.Så heldig du var.Gratulerer med kjempe fin premie.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett